fredag

Datum: 2010-10-15 Tid: 20:22:44

Idag stack jag och Adrian till grannen Gunilla på en kopp kaffe. Räddaren i nöden då jag inte hade något kaffe hemma. Och morgonkaffet är alltid ett måste! Trevligt att sitta o tjöta lite skit ^^

Sen kom mammi o hämtade oss, vi åkte till Olli och Irma där vi blev bjudna på lunch. Gott gott! Adrian blev lika bortskämd med gos som vanligt och framför allt av Irmas sons tjej. Hon avgudade honom! Vi hann med en sväng ut till mammi och handla lite med. Blev verkligen snålhandling. Kaffe och mat till Adrian. Jag måste verkligen bli bättre på att laga mat! Jag har ju lagat barnmat ett par gånger, men de där små färdiga burkarna är ju såå behändiga! Skärpning Therese! Imorgon ska jag laga potatis och lax till honom. Kanske till och med lite broccoli i potatisen ^^

Adrian blir bara mer och mer stadig när han sitter och leker på golvet, ramlar knappt omkull längre! Det är så roligt att se och ibland ser det ut som att han ska krypa iväg. Fast då måste det vara en matta under honom så han inte glider på golvet. Och skitungen fick tag på tv-dosan idag och tröck på någon knapp så alla kanaler försvann. Fick tillbaka kanalerna efter många om och men, fast de ligger huller om buller. Ni anar inte hur mycket det stör mig, men jag har ingen aning om hur man lägger dom på rätt plats. Unge! Johan får försöka fixa det när han kommer hit sen.

Goa Sarah och hennes söta dotra Amanda kom hit en sväng ikväll. Adrian fick massa leksaker och lite kläder av dom som Manda inte längre använder. Så snällt, och det var riktigt fina leksaker! Det tackar och bockar jag djupt för! ♥ Nu behöver inte Adrian fler leksaker på ett tag. Inte tills han börjar gå iallafall ^^

Hm. Ja, det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback