today

Datum: 2010-10-24 Tid: 19:36:53

I eftermiddags kom Linus och hans tjej Esin hit och fikade. Jag stod för kaffe och dom för fikabröd. Mums! Linus hjälpte mig även att få ordning på tv-kanalerna. Vischy hade ju visat mig hur man skulle göra men tydligen gjorde jag något fel. För satte jag 4an på 4an så försvann den kanalen som var på plats fyra spårlöst. Jag är verkligen inte teknisk! Iallafall var det grymt trevligt med fikabesök, trots att Adrian var lite smågnällig.

Nu har Adrian gått och lagt sig och jag steker pannkakor. Gör jag något annat än att steka pannkakor? Tror fasen inte det :P Men blev sugen att tugga på något. Ska väl glo lite på tv medans jag äter och sen hoppa i säng och läsa. Det är fan tröttsamt att vara så trött som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback