tidigt i säng

Datum: 2010-10-22 Tid: 20:29:59

Besöksstatistiken på bloggen har höjts en aning, och den verkar hålla i sig. Dock har jag ingen aning om varför? Vartifrån kommer de nya läsarna? (Haha, är väl ingen idé att ställa frågan rakt till er, brukar ändå inte få nå svar)

Jaja, i vilket fall som helst så hade jag rätt tidigare. Städningen tog musten ur mig så jag går och lägger mig nu. Läsa lite, sen sova. Adrian somnade ganska tidigt så han kommer säkerligen vakna tidigt också. Jag vill ha sovmorgon, iallafall till klockan nio! Vet inte om jag berättat det, men Adrian vaknar nån gång mellan 04.30 - 06.00 nuförtiden. Som tur är så får jag honom oftast att somna om i en timme till efter välling o ny blöja. Hoppas det hade med tänderna att göra, för idag har han inte haft några större problem. Skönt för honom!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback