tack babe!

Datum: 2010-10-14 Tid: 15:33:19

Hur underbart är det inte att komma hem och det är nystädat!? Tack babe! ♥ ♥ ♥

Idag var det ju spädis. Det var lika kul som alltid, synd bara att min mentor var sjuk. Jag som har såå mycket att prata med henne om =) Och Adrian äter som en häst. Eller han skulle snarare äta upp en hel häst om han fick. Finns inget stopp i hans mage och det märks på blöjorna bland annat. Tror det är fyra skitblöjor redan idag och klockan är halv fyra. Lovely.

Nu ska jag nog käka lite pannkakor till middag. Stekte upp en massa igår kväll på mjölken som började bli gammal. Perfekt ändamål av åldrande mjölk.

Det var väl typ det jag hade att säga! Tjo!

Kommentarer
Postat av: linda

Svar Aha men gud vad bra det är ju kanon bra det skulle jag oxå behöva ha jag som oxå är ensamstående

Datum: 2010-10-14 Tid: 15:35:31
http://gr90lihe.bloggplatsen.se/
Postat av: linda

sv..Aha okej ja då vet jag Tack så mycket det ska jag göra ta och ringa ditt,,

Datum: 2010-10-14 Tid: 15:42:39
http://gr90lihe.bloggplatsen.se/
Postat av: linda

Aha okej jo jag har hört tala som det lite grannn,, jag hadde en kontaktperon när jag var gravid men sen vet jag inte riktigt vad som hände det var bara i 3 månader, sen sa dom att jag skulle ringa igen ifall jag ville ha en, jag ska ringa ditt till veckan,, skulle vara skit bra att ha en sån, det är ju så bsvärligt att ta sig nånstans här oxå där jag bor,

Datum: 2010-10-14 Tid: 15:58:54
http://gr90lihe.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback