skitinternet!

Datum: 2010-10-10 Tid: 21:09:48

I torsdags åkte jag, Adde och J åkte ut till mammi. Kim, Mia och mina 2 brorsöner kom senare under kvällen. Vi har umgåtts och haft det trevligt, även hunnit med lite syskonbråk. Så som det ska va ;) Adde och hans kusiner var väldigt intresserade av varandra, var roligt att se. Viggo, den äldste kusinen, var jättesnäll mot Adrian. Fast han är som en virvelvind och ska pilla på precis allt han får tag på, haha! Vilton är tvärtom. Sitter lugnt och stilla typ hela tiden och bara ler. Söta ungar! Vi kom hem idag och det är skönt men konstigt att vara hemma.

När jag startade om datorn så funkade inte internet. Jäkla krångel. Ringde pappa o bad honom gå in på internetbanken utifall att jag glömt betala räkningen, men den var betald. Försökte starta om modemet osv osv osv. Har letat som en tok efter telefonnumret till internet-leverantören men hittade det inte. Sen råkade jag tappa modemet och efter det funkar det. Om det bara krävdes en smäll hade jag kunnat smälla till det för längesen, så irriterad som jag blev! Skitsaker!

Skrev ju i något tidigare inlägg att jag vill starta ett sparkonto åt Adrian, men inte har råd. När jag pratade med pappa om det så sa han att han hade gjort det. Hur snällt är inte det då?! Adde har helt klart bra morföräldrar må jag säga! Tack så mkt pappa!

Hm. Annars har jag inte mycket att uppdatera med så det blev inte så långt som jag trodde. Och jag ska väl publicera detta nu så inte internet slutar funka. Då hamnar nog datorn i väggen isåfall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback