såå söta muggar!

Datum: 2010-10-05 Tid: 21:08:58

Sicken go dag det har varit idag. Adrian har iofs haft skrik-race lite till o från, men han är gullungen själv ändå! Tvättat har jag gjort också, medan J var här uppe med Adde. Sen har vi ätit pannkakor, jag gjorde smeten och J stekte. Awesome teamwork! =)

Vi gick även ner till Maxi och hämtade ut ett paket till Adrian, som han fått av sin gammelfaster Christina! 2 supersöta muggar som hon har gjort! På bilden ser ni båda motiven och på baksidan av muggarna står det Adrian. De står nu i bokhyllan för att synas, vill inte att Adde börjar använda dom riktigt ännu, vill inte att dom ska gå sönder. Tusen tack Christina! Dom är något Adrian kan spara på hela sitt liv! Christinas hemsida hittar ni HÄR, där ni även kan lägga egna beställningar =)

Imorgon måste jag verkligen städa! Min kontaktperson kommer ju, vilket är skitbra för då måste jag ha det fint. Det är ett krav jag har på mig själv. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på imorgon, men det ger sig!

Nu är det Desperate Housewives, så jag och J ska glo på det ^^ Heippa!

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Så söta :)

Datum: 2010-10-06 Tid: 06:01:25
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback