rent jäkla skitsnack

Datum: 2010-10-07 Tid: 11:48:56

Den här helgen kommer bli så nice! Bror, Mia och brorsönerna kommer till mamma. Jag, Adde och J åker också ut dit ^^ Lite familjeträff sådär, det var längesen! Dock åker Mia hem imorgon. Lite synd, men hon ska partaya och det är hon fasiken värd! =)

Min jäkla hyra har höjts! Ringde fk för att ändra i mina papper, men jag kommer inte få mer pengar för det. Vad är det för stil egentligen? Fattig som en kyrkråtta är jag. Menmen, jag får la skylla mig själv lite med så som jag har shoppat. En del saker har varit helt onödiga...

Jag vill försöka spara pengar till Adrian varje månad fram tills han fyller 18 men det har jag inte råd med. Får försöka göra en ekonomiplan, vad jag kan lägga pengar på och vad jag ska skita i. Nu har jag väl lite mer än en hundring att leva på fram tills den 20:onde. Happy days! Tur att Adrian iallafall har allt han behöver.

Det här inlägget kan klassas som kvalificerat skitsnack. Jag hade inget av intresse att skriva förutom det roliga besöket i helgen!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Adde har redan ett konto som han får ta över när han fyller 18.

Datum: 2010-10-07 Tid: 17:06:04
Postat av: Inger (Gammelfaster)

Och det kontot hoppas jag att hans mamma inte kommer åt ;P Då lär det väl inte finnas nåt på det när det är dags för honom att ta över det.. fniss

kram till er

Datum: 2010-10-08 Tid: 12:06:47
Postat av: Morfar

Ingen risk. ;-)

Datum: 2010-10-08 Tid: 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback