puss efter puss efter puss

Datum: 2010-10-11 Tid: 18:30:56

Tråkigheterna gick bra med tanke på omständigheterna. Kan inte tänka mig hur det känns för m att sitta där, men när jag gjorde mitt slog hjärtat så jag tror att alla andra hörde det också. Nu är det iallafall över och vi får se hur det går... Beundrar m för hennes styrka i det hela, kan inte ha varit lätt!

När jag kom hem så var en kompis till J här, J passade Adrian medans jag var iväg. Kompisen var trevlig han! De drog ner på stan och jag och Adde la oss o mös i soffan. Har nog inte garvat så mycket på länge! Adrian gav mig puss efter puss efter puss, blev helt nerdreglad! Och nu för ett tag sen ville Adde ge mig nappen. Hur söt!?

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Har nog tvätten imorgon har jag för mig. Måste springa ner och kolla sen...

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul! Tycker du ska bjuda på en bild så vi får ett ansikte på den där J:)

Datum: 2010-10-11 Tid: 21:38:11
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: mammi

tack gumsan,,det blir nog bättre ska du se,,kram

Datum: 2010-10-12 Tid: 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback