plötsligt händer det!

Datum: 2010-10-24 Tid: 09:32:22

Igår skulle ju två kompisar komma hit, men de fick förhinder. Helt plötsligt dyker mammi upp och det var en trevlig överraskning! Bjöd över Ida också så vi tre satt och snackade lite skit till halv ett inatt, det blev några cider också. Mycket trevligt!

Adrian var uppe till klockan nio igår kväll och vaknade halv sju. Då gav mammi honom mat. Jag fick sovmorgon till nio som jag önskade i några inlägg sen. Nice! Plötsligt händer det! Adrian har börjat le så stort han bara kan, det ser lite roligt ut. Typ som "titta så söt jag är nu!". Och klart han är det!

Mina kompisar som skulle kommit igår tänkte komma idag istället. Det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback