planerna gick i stöpet!

Datum: 2010-10-23 Tid: 17:45:50

Hade planerat att lägga Adrian lite senare än vanligt ikväll, så han inte vaknar inatt. Han vaknar vid 2 och somnar om när han får nappen. Har försökt att ignorera honom en stund för att se om han somnar om vid dom tillfällena men det funkar inte. Dels vill jag inte att han ska ligga o gråta och dels så måste jag väl tänka på grannarna (Dock finns ingen gemenskap eller grannsämja här, alla gör lite som de vill och skiter i andra typ). Men iallafall så har Adrian inte sovit något sen tolvtiden idag. Först nu somnade han vilket är alldeles för sent! Nej, hela min plan gick i stöpet. Ska låta honom sova en stund och blir klockan för mycket får jag väl väcka honom... Det är ett stort pussel detta!

Ikväll kommer två kompisar hit, blir nice det! Inte alltför ofta man har sällskap på kvällen så detta ser jag fram emot. Fast jag kommer nog vara en tröttmössa ganska tidigt med tanke på hur trött jag är nu!

Besöksrekord igår! Undrar fortfarande vart alla kommer ifrån... men det förblir väl en gåta ^^ Well, nu ska jag vila lite till tvn så jag är någorlunda pigg ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback