nytt perspektiv

Datum: 2010-10-27 Tid: 14:07:27

Nytt perspektiv på hela situationen, försökt göra det bästa av den. Och nu känns det ganska bra. Allt kommer fram till slut och jag kommer få de svar jag söker tids nog. Ibland är jag glad över mitt logiska tänkande! Nu släpper jag detta och går vidare, stärkt och med en ny erfarenhet i bagaget. Det som inte knäcker en gör en starkare =)

Adrian är hemma igen! Det är så skönt att bara titta på honom och främst att det inte är så tyst! Nu ska jag ta mig något att äta och sen ska vi mysa! ♥ Tack mammi o ile för avlastningen!

Och vet ni vad? Adrian har en eller två tänder som är på g att spricka upp, man känner den/ dom lite granna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback