min älskade adrian

Datum: 2010-10-27 Tid: 18:41:08

Adrian åt sin välling själv för första gången i min famn ikväll ♥ Inget spill heller! Han kan han, min pojk! Vår kontaktperson kom hit idag och han vinkade till henne, första gången som jag har sett honom vinka. Och så har vi borstat tänderna på allvar för första gången. Många första idag! Det märks att han växer och utvecklas! Majskrokarna han fick idag åt han också så fint så, nästan inge kladd alls. Visst får han kladda om han vill, men det blev inget av det idag. Fyf*n vad jag älskar min lille gos! ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Menar du siffrorna till adventsstaken? :) superfint!

Datum: 2010-10-27 Tid: 20:56:19
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback