lite pladder bara

Datum: 2010-10-06 Tid: 15:42:37

Idag har vi småstädat, J hjälpte till. Sån lyx! Nu har han åkt hem och jag o Adde har haft kontaktpersonen här. Dock sov Adrian större delen av tiden. Idag gjorde vi inte så mycket, bara satt och snacka o fika. Slappt och skönt =)

Jag har även fått tid till psykolog, nyfiken på att se om det hjälper. Hoppas jag får förtroende för henne också. Det är typ två veckor till första träffen, så ska fundera i vilken ordning jag vill ta allt...

I helgen kommer brorsan med söner hit och hälsar på. Kommer bli sjukt kul! Först snackade vi om att vara här hos mig, men det blir lite trångt med tre småttingar och 2 vuxna så vi åker ut till mammi istället. Kommer bli myspys att umgås en hel helg!

Annars händer det inte så mycket. Så over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback