inget stopp i magen

Datum: 2010-10-01 Tid: 20:13:11

Åååh! Jag är så trött idag! Adrian har varit en riktig lipsill på eftermiddagen och jag blev nästan tokig. Konstigt att jag inte sitter här och skriker och kastar katter omkring mig. Eller nåt. (Tänkte på galna kattkärringen i Simpsons)

Annars då? Jaadu. Min son har inget stopp i sin mage. Fyfan vad han äter ibland alltså! Till lunch fick han en hel portion gröt, en halv burk fruktpuré och så ville han ha massa majskrokar. O de där jäkla majskrokarna bara kladdar ju! Haha, hela han är full av kladdiga, smälta majskrokar till slut. Mammi och Moa kom förbi en sväng också, Moa är världens bästa moster! Hade aldrig kunnat drömma om att hon skulle vara så duktig med Adde! Var iallafall kul o se dom en snabbis idag, och tack mammi för du kom med min lilla beställning! ♥

Annars så är jag glad. Jag mår bra. Och ni får inte veta varför! ;)

Förresten. Ni kanske märkt att jag inte uppdaterar Adde's blogg så mkt. Jag orkar faktiskt inte just nu. Är inte så mycket att uppdatera med, det vi gör kommer ju upp här också så... Vi får se om den blir kvar över huvud taget.

Och till sist ville jag bara säga att jag saknar familjen och släkten i Knivsta. Några har sagt att vi får komma och hälsa på snart. Det hade vi redan gjort om pengarna hade funnits till det. Fattigråtta är jag just nu, men ska försöka spara! Om inte annat så kommer vi nog till nyår, hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det är härligt med barn som äter. Victor har bara petat i maten hela livet, Elmer vräker i sig av allt med glädje och Alvin är mitt emellan :-)



Elmers prickar verkar inte klia. Svårt att avgöra, vet inte om han är gammal nog att klia sig om det killas. Men jag tror iallafall inte att de känns alls.



mmm jag skulle ju vilja ha ett nytt prov men samtidigt inte. jag vill inte att de skär i honom mera nu för det blir ett ärr att leva med resten av livet och jag vill kunna motivera för honom när han är vuxen varför jag låtit dem göra alla hål :-P så det känns som det räcker. Det är jobbigt att aldrig ha några svar men jag får helt enkelt försöka fokusera på hur han mår. Att han är frisk, glad, växer och utvecklas.



kram.

Datum: 2010-10-02 Tid: 15:34:22
http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback