ingen rubrik

Datum: 2010-10-11 Tid: 09:46:49

Jag har sovit himla tungt inatt! Imorses hade Adrian skrikit o velat gått upp, men jag hade inte reagerat på minsta möjliga sätt ens. Så J gick upp med honom och väckte mig lite senare för att jag skulle byta skitblöja. Det vill han icke göra! ;) Nu sitter jag och dricker mitt kaffe, Adrian sover och J är nere på stan.

Senare idag ska jag iväg på tråkigheter. Vad kan jag inte säga, men jäklar vad jag kommer uttrycka mitt förakt genom mitt kroppsspråk. Sånt är jag bra på! Hoppas bara att allt går som det ska och att det inte blir alltför svårt. Dont ever forget that i love you, m♥ Starkare kvinna får man leta efter!

Nej, nu ska jag väl fortsätta dricka mitt kaffe och sortera papper. Jäklar vad med papper man samlar på sig genom åren, och inte har man nån vidare ordning på det heller! Tråkgöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback