god morgon!

Datum: 2010-10-29 Tid: 08:23:28

Uppe med tuppen som varje morgon. Adrian låg och åt sin välling själv här i soffan medan jag satt jämte, han är så duktig! Jag vill fortsätta ge honom välling då och då, men praktiskt att han kan äta den själv ibland =)

Jag funderar på att kanske dra med mig någon till Knalleland och börja köpa julklappar!? Måste dela upp det på 2-3 månader så jag har råd att köpa till de jag vill köpa. Men jag tror att detta år bara blir till barnen. Vet inte ännu.

På tal om barn så har minsta brorsonen Vilton börjat hasa sig fram/ krypa. Jag var ju med och såg Viggo göra det och det var en speciell känsla! Kan bara tänka mig hur det känns när Adrian lär sig!? Iofs kan han ta sig bakåt för egen maskin men det blir inte alltid som han vill när han hamnar mot en vägg eller nåt annat som står i vägen. Då kan han bli lite arger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback