blir nog bra

Datum: 2010-10-26 Tid: 10:18:06

Det som inte dödar, det härdar! Hela denna händelse väljer jag att se som en erfarenhet och gör det bästa av det. Blir ännu bättre än vad jag redan är! (Jag vet att det kan vara otroligt frustrerande att jag skriver i gåtor, och hade jag inte blivit så förnedrad och arg så hade jag berättat. Men jag vill inte. Jag måste bara skriva av mig, och tro mig, nu håller jag igen. Jag vill svära, gråta (vilket jag gjort massor), ha sönder något, avreagera mig!)

Men det blir nog bra till slut.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ingen fara. Det kommer att bli kanonbra.

Datum: 2010-10-26 Tid: 16:30:22
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Kramar <3

Datum: 2010-10-26 Tid: 22:09:34
http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback