är det så konstigt egentligen?

Datum: 2010-10-20 Tid: 15:19:09

Psykologens teori, alltså. Detta året har jag tampats med gallstensanfall utan att veta att det var just det. Jag födde min underbara son vilket självklart inte är negativt, men en ny livssituation ♥ Jag opererade bort gallblåsan och iomed den kom stressen med att försöka fixa hjälp med Adrian. En av mina närmsta vänner har ett väldigt sjukt barn och jag har engagerat mig i deras situation och försökt hjälpa. Jag har förlorat vänner (själva vänskapen), jag har folk i min närhet som försökt ta sitt liv, jag har stöttat i rättegångar, jag har stöttat i andra svåra situationer, jag har blivit behandlad illa. Jag har försökt vara mer än jag är.

Och med detta inte sagt att jag är felfri och inte behandlat andra illa, för det har jag.

Kommentarer
Postat av: mammi

Ja du gumman

du har haft det tufft,,ställt upp på allt o alla samtidigt som du ska vara Mamma till Adrian.det e inte lätt att va ensamstående mamma o stark jämt,,o ställa upp för alla andra som har det jobbigt eller tufft.Du är inte mer än människa med jätte mycke känslor,,så det är inte konstigt att du själv mår kasst nån gång,,O det får du,,Ingen!ingen är superduper människa,,men det är många som inte vågar erkänna det som du!Många kramar till dig o adde,,jag finns här!mam

Datum: 2010-10-20 Tid: 15:29:00
Postat av: Steinarlovise

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

Datum: 2011-03-25 Tid: 13:06:48
http://steinarlovise.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback