adrian, min adrian

Datum: 2010-10-19 Tid: 14:52:51

Adrian satt och lekte på sin nya lekmatta när han helt plötsligt tappade balansen och slog i golvet. Han verkade få väldigt ont och grät. Satte mig på golvet med honom i famnen och tröstade, sjöng och smekte honom på ryggen. Då somnade han. Min gos! ♥ Det är bästa känslan som finns, att kunna trösta sitt barn!

Nu verkar det komma tänder också. Han är varm, dreglar mycket, gnäller och bajjar löst. Har inte känt några gaddar ännu men jag hoppas de kommer snabbt så han slipper lida!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Det där låter ju som en beskrivning av mig. :-)

Kanske att jag börjar tappa mina tänder snart då??

Datum: 2010-10-19 Tid: 16:48:23
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Haha, vad knäpp du är! :P

Datum: 2010-10-19 Tid: 19:09:08
http://lutzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback