liten lista

Datum: 2010-11-08 Tid: 15:02:46

Lyckligaste dagen i mitt liv: När Adrian föddes, of course!
Sorgligaste dagen i mitt liv: När jag fått dödsbud!
Jag blir glad av: Att se min son må bra och fina människor!
Jag blir ledsen av: Att tänka på hur mycket jag inte orkar just nu.
Coolaste stunden i mitt liv: Förlossningen!
Jag är stolt över mig själv när: Jag klarar av saker jag inte trodde.
Jag önskar mest just nu: Att Hailey blir frisk!!!
Jag saknar: Familjen och släkten i Knivsta, samt Kim med familj!
Jag vill ha: Mer pengar ;)
Finaste låten: Tears in Heaven, kanske!?
Låt som ger mig tuppjuck: Maiahiiii-maiahaaa (???)
Favoritfras: Attans bananer, fanken, gudars skymning!
Min finaste egenskap: Omtänksam!
Sämsta egenskap: Temperamentet!
Fem snabba:
Fest eller Hemmakväll
Kaffe eller Te
Sommar eller Vinter
Öl eller Vin
Tv eller Bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback