trassel

Datum: 2010-11-29 Tid: 19:48:03

Det måste ske stora förändringar med mig själv nu. Jag ska sluta vara en ja-sägare när folk ber om hjälp. Jag måste lära mig säga nej. Istället för att säga "självklart" måste jag tänka efter, värdera situationen och fundera på hur det påverkar mig och Adrian. Men då är jag helt plötsligt självisk istället. Knivig situation.

Men jag är ganska trasslig, mer än jag själv visste om. Det framkommer nya saker efter varje möte med psykologen. Men hon är bra, min psykolog. Hon kommer knyta upp det garntrassel som heter Therese.

(Och människor tycker att jag är alldeles för självutlämnande i bloggen. Jag vet att jag är det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback