spädis + julklappar

Datum: 2010-11-25 Tid: 13:27:47

Nu har vi varit på spädis. Behöver jag säga att det var lika trevligt som vanligt? Synd att man snart slutar där... När Adrian är ett år så får vi inte gå kvar mer. Tråkigt ju! Man borde få gå där tills mamman börjar jobba igen tycker jag ^^

Efter späd har vi handlat lite nödvändigt och varit på apoteket en sväng. När vi kom hem låg mammis och pappas + deras respektives julklappar innanför dörren =) Jag har tjuvkikat och jag är nöjd! Nu är det inte långt kvar till  jul hörrni! =)

Resten av dagen blir relativt lugn. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag ska inte köpa några julklappar i år.SKÖNT.

Jag tänker skicka en slant till Adrian o sedan ge Johan o Benjamin oxå. Dom andra får klara sej ändå. <3<3<3

Datum: 2010-11-25 Tid: 15:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback