skit-inlägg

Datum: 2010-11-08 Tid: 08:51:44

Ni som inte gillar bajs-prat slutar läsa här.

Och ni andra modiga läsare, nu ska jag berätta en sak som jag tycker är lite rolig. När jag behöver bajja när Adrian är vaken så sätter jag honom i gå-stolen. När jag sedan går till toan så kommer han skrikandes efter. Dock tystnar han när han står utanför toaletten (jag har alltid dörren öppen när han är vaken) och ser mig sitta där. För att "förklara" för honom vad jag gör så låter jag "ggnnnrgh" som han brukar låta när han bajjar. Då verkar han som att han fattar "okej, morsan gör sina buisness, ska låta henne göra det ifred" och så går han. Han är klok, ungen!

Sen ska jag nog göra olika kategorier här i bloggen: Ironi, allvar, roligt osv. En del folk fattar tydligen inte min humor och när jag är ironisk. Själv tycker jag att jag är "skit"rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback