rolig historia!

Datum: 2010-11-24 Tid: 20:12:14

När kroppen gjordes för första gången ville alla kroppsdelar vara chef.
Hjärnan sa: "Jag borde vara chef. Jag kontrollerar ju kroppens alla funktioner!"
Fötterna svarade: " Vi ska bestämma! Vi bär ju omkring på hela kroppen — även hjärnan — dit den ska."
Händerna sa: "Vi borde få bestämma eftersom vi gör allt arbete och tjänar alla pengar."
Och så fortsatte det — hjärtat, lungorna, ögonen — ända till rövhålet sa:
"Jag ska vara chef!"
Alla vred sig av skratt — ett rövhål som chef! Rövhålet blev surt och började strejka, blockerade sig självt och slutade fungera. På en relativt kort tid blev ögonen vindögda, händerna knöt sig krampaktigt, hjärta och lungor råkade i panik och hjärnan fick feber.
Till slut bestämde de sig för att rövhålet skulle få bli chef i alla fall.

Sensmoral: Du behöver inte vara hjärnan för att vara chef, det räcker med att producera en massa skit!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ett äldre par gör sig klara för ett skjut. Frun smörjer in sig med glidmedel "där nere" flera gånger. Mannen ser förvånat på. Så tar han kedjan från sin fickur och snurrar den runt sin mandom - Varför gör du så, frågar frun. - Jag sätter på snökedjorna. Det ser ut att bli halt ikväll.

Datum: 2010-11-25 Tid: 16:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback