religioner är inget för mig!

Datum: 2010-11-23 Tid: 09:05:28

Snart dags att dra till läkaren. Gud så trött jag är! Hade hellre velat vara hemma.

Vet inte om jag berättat att det var någon som ringde mig från sydkorea för några dagar sedan? Jag svarade inte men det kan ha varit mina "systrar" från när jag blev döpt av misstag. Haha! Här kan ni läsa om det. Igår ringde mormonerna som knackade på min dörr när jag bodde på Trandared. De vill boka in ett nytt möte. Försökte förklara att inget möte behövs men fick bara som svar "kan vi ringa dig om tolv dagar?". Sheisse alltså, jag och religioner går inte ihop. Jag är ju knappt kristen så dras jag in i massa andra!

Nä. Nu måste jag börja klä på Adrian. Hörs!

Update;
Postat av: Pappa
Nu får vi nog ta detta en gång till.
Nog är du kristen alltid. Du är ju döpt.
Men sen om du är religiös (troende), det är ju en annan femma.

Jag svarar: Jag menade nog så! Klockan var tidigt ^^ (Vi säger så iallafall)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu får vi nog ta detta en gång till.

Nog är du kristen alltid. Du är ju döpt.

Men sen om du är religiös (troende), det är ju en annan femma.

Datum: 2010-11-23 Tid: 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback