pigg ändå

Datum: 2010-11-08 Tid: 06:29:00

Varit vaken över en timme. Adrian ville käka och ha ny blöja lite innan fem, sen somnade han om. Kombon gör sig redo för jobb och jag sitter här o slappar med kaffe. Skönt att slippa göra sig iordning själv (man får se det positiva i saker o ting vetty!). Mammi kommer snart hit på morgonkaffe då hon skjutsat in maken på jobb o har ett möte sen vid nio. Hon bor ca 25 km utanför stan, så slipper hon åka hem emellan. Smidigt ju.

Jag är faktiskt pigg idag! Tror det gjorde underverk att sova ut ordentligt igår. Jag vet inte om jag ska erkänna det här, men jag sov över tolv timmar från att jag somnade tills jag gick upp från lördag till söndag. Dock vaknade jag ett par gånger på morgonen men totalvägrade att gå upp. Så kan det gå!

Och som på en given signal så vaknade sonen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback