pensionärsjävlar

Datum: 2010-11-02 Tid: 08:38:02

Igår råkade jag glömma en kopp kaffe nära kanten på vardagsrumsbordet. Adrian, klåfingrig som han är, spillde ut den. Som tur var så var inte kaffet varmt så han skadade sig inte, men minns ni hur mitt bord ser ut? Ett ikea-bord med glasskiva, och under glaset ligger foton, ultraljudsbilder och Adrians födelseminnen. Mitt eget lilla Adrian-altare! Som tur var hann jag rädda allt innan kaffet förstörde det, snacka om eld i baken där!

Jag och min inneboende kollade på Pensionärsjävlar igår på femman. Snacka om klockrent program, det bästa femman någonsin gjort tror jag! Jag känner en gumma som hade platsat utomordentligt där ;) HÄR kan ni se första avsnittet om ni missade det ^^ Och ni som såg det, vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback