nyårslöften?

Datum: 2010-11-23 Tid: 14:26:35

Läkarbesöket gick bra ^^ Fick ta blodprov o grejjer. Undra hur många gånger jag har blivit stucken detta året? Kan garantera att det ligger på 30-40 gånger minst. Nästa år får bli sticklöst!

På tal om nästa år... Är ni såna som avger nyårslöften? Jag har lagt ner sånt jag, jag håller dom aldrig iallafall. Och det är inte många jag känner som håller sina heller. Sluta röka till exempel. Folk sätter det som löfte för att bara ha ett, men de flesta lägger inte manken till för att verkligen sluta. Det är ju faktiskt ganska patetiskt! Nej, jag skiter i löften detta året med. Möjligtvis att jag och Adrian ska ha en jäkla massa skoj nästa år! Det kan väl inte vara så svårt att hålla? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback