ny dag

Datum: 2010-11-12 Tid: 10:22:31

Adrian vaknade innan fem i vanlig ordning, ville ha välling o ny blöja. La honom igen och somnade om, vaknade åtta och då satt mammi o min inneboende o drack kaffe. Emelie har också hunnit hit en sväng på kaffe! Kaffe kaffe kaffe =)

Ikväll ska jag ge Adrian en stooor portion gröt en timme innan han ska sova, sen får han lellen precis innan läggdags. Förgrymmade unge om han inte sover tills morgonen då! Har testat det förr men det har inte funkat, får hoppas det funkar nu. Man blir ganska slut efter upprepad avbruten sömn i veckor, och fem är alldeles för tidigt för mig att stiga upp och starta dan. Nej nej!

Annars har vi inga planer för dagen, men hoppas overallen kommer idag! =)

Kommentarer
Postat av: cicci

mina barn tycket oxå det är lagom att gå upp 4.30-5. Men de somnar inte om!Tycker oxå det är alldeles för tidigt!

Datum: 2010-11-13 Tid: 04:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback