nu blire stressigt ju

Datum: 2010-11-11 Tid: 07:39:46

Upp, upp och iväg! Om en timme ialllafall. Men det är väl konstigt att Adrian alltid sover längre när vi ska iväg och jag måste gå upp, än när vi bara ska va hemma? Väldigt märkligt om du frågar mig.

2 läsare har bevisat att de kan laga mat iallafall, det med ärtsoppan gillas ju skarpt Bika! Eller ja, idén iallafall... hatar ärtsoppa annars. "Du får inga pannkakor förrän du ätit upp din soppa!" Jaha, men tack!? Haha! Alla torsdagar, för sisådär 10-13 år sedan, så städade jag och mamma-familjen hela huset. Städdag. Med ärtsoppa och pannkakor som belöning. Fast ärtsoppan var mer ett straff tyckte jag. Var så jäkla glad när jag flyttade till pappa-familjen sen när jag började gymnasiet o slapp de där städdagarna, men de valde att flytta med mig. Helt plötsligt fick vi matdagar som inneboende med! 2-3 dagar i veckan fick jag laga mat. Och mina småbröder hatade min mat. Eller de trodde det iallafall. Dock motbevisade jag dom i somras när jag och Adde var där på besök. Då svullade dom i sig min mat. Revenge! Stavas det så?

Oh fasen. Nu måste jag slita upp plutten och börja stressa. Det enda jag ville säga var att det är jäkla märkligt att Adrian alltid sover längre när vi ska iväg. Det med maten och städningen blev bara ett plus, för er. Snäll jag är!

Kommentarer
Postat av: Bika

Det bästa med sopp-receptet är att det funkar med vilken sorts konserv som helst!!

Datum: 2010-11-11 Tid: 19:13:45
http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback