nice day!

Datum: 2010-11-11 Tid: 18:10:50

Jag har en himla konstig känsla i maggropen! Inte alls kul :S

Annars var spädis lika bra som vanligt ^^ Vi lagade bebis-mat och det vi alltid gör: leker med barnen, pratar om barn och äter mat. Sen var det psykologen och det var ett givande samtal, även om jag kom in nästan tio minuter för sent, hon verkar ha svårt för att hålla tider. Jag fick iallafall välja vad vi skulle prata om så det var nice! Innan har hon velat veta vad som försigår i min skalle, och det är mycket må ni tro!

När jag kom hem var inneboenden redan hemma. Sen kom hans kompis Emelie på kaffe. Adrian älskar henne! Och hon älskar honom! Hon är himla snäll faktiskt ^^

Summan av kardemumman så har det varit en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback