nattvandrare?

Datum: 2010-11-13 Tid: 09:38:35

Vad hade jag för mig inatt egentligen!? Dels så märkte jag att påslakanet på andra sänghalvan låg på golvet, på min sida. Och garderobsdörren precis utanför mitt rum var öppen och lampan tänd. Dörren var stängd och lampan släckt när jag la mig igår, det är jag bombsäker på! Säg inte att jag börjat nattvandra igen!

Adrian vaknade inte klockan 5 imorses. Han vaknade tre! Efter både gröt och välling på kvällen. Sen vaknade han 8. Känns faktiskt bättre det konstigt nog. Tror det är fler tänder på g, både jag och några till har "känt" framtänderna i övre raden. Får hoppas på att det är de som spökar o att han inte håller på att införa en vana. Och att tänderna i så fall kommer snabbt!

Snart kommer nog grannen över på en kaffe, det är trevligt det!

Kommentarer
Postat av: ida

Hejsan!

Trevlig blogg som bara den, glad att jag hittade den :D Våra prinsar är i stort sett lika gamla :D Kram

Datum: 2010-11-13 Tid: 09:45:59
http://idajasmine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback