morning!

Datum: 2010-11-24 Tid: 07:54:04

Människor som inte dricker kaffe missar verkligen en speciell stund på morgonen! ♥ Jag älskar dig, kaffet! ♥

Adrian är pigg som en lärka, springer runt o gå-stolen och gör allt han inte får. Öppnar köksklådor, drar i hall-lampan, får tag på saker jag glömt lägga undan! Jag springer efter som en tok och säger "ajaj". Men han lyssnar inte på mig, han bara flinar. Gosungen min! ♥ Frågan är nu om jag vågar ställa fram julgranen sen? Den ska fram, men får lägga något ivägen så han inte kommer åt den. Tänker inte riskera att han får julgranen över sig!

Guud så trött jag är! (och jag är fortfarande inte religiös)

Kommentarer
Postat av: mammi

Haha,,full fart hör jag,,kram

Datum: 2010-11-24 Tid: 08:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback