min adrian

Datum: 2010-11-17 Tid: 20:28:26

Aaw, min älskade son är det bästa jag har och denna dagen med honom har varit heeelt underbar! ♥ Kärleken är för stor för att få plats i hjärtat, så jag tror det sprängs snart! Var så kul att se honom bada ikväll, plaskade runt som en knubbsäl ^^ (Nu får han krypa runt lite som han vill i badkaret och jag sitter på knä utanför med armarna över kanten utifall att. Han är väldigt duktig på att vara försiktig!)

Vi hade möte med soctjejen och kontaktpersonen idag. Adrian var heeelt (nu kommer jag använda ett ord jag aldrig brukar använda) bedårande! Han brukar charma dom, men idag charmade han brallorna av båda två ordentligt!

Nu är det som att tand-perioden inte existerat. Livet med Adrian har aldrig varit jobbigt känns det som. Nu är han för det mesta glad, sprallig och busig. Även fast jag vet att jag säkerligen kommer få gå upp inatt igen, så känns livet som Adrians mamma lätt som en plätt! Iallafall just nu!

Kommentarer
Postat av: mammi

Det låter ju helt underbart,,se till o va vaken 06.45 imon bitti med kaffe klart,,kram

Datum: 2010-11-17 Tid: 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback