men hallå eller!?

Datum: 2010-11-01 Tid: 12:38:17

Rint massa fler samtal än vad jag hade planerat. Fortfarande har jag inte fått besked om jag får behålla pengarna från jobbet, det vore ju liksom bra att veta... Hon jag måste prata med för att sätta Adrian i dagis-kö vet tydligen inte hur man svarar i telefonen... Jag har ringt om bredband och telefoni, lyckades spara in 100 kronor i månaden och det är ju något positivt iallafall. Ett paket blöjor i månaden ungefär.

Men det dummaste jag har hört när jag skulle ringa och avsluta en tjänst: "Det är för närvarande 0 samtal före i kön" men jag får ändå sitta där och vänta och lyssna på deras skitmusik. Rösten återkommer med meddelandet var tjugonde sekund ungefär. (Vad gör dom på sitt jobb? Dricker kaffe och spelar Fia med knuff?) Efter fem minuters väntande tröttnade jag och skickade ett mail istället. Men måste ringa imorgon och se så det kommit fram ordentligt och att jag fått avslutat tjänsten. Återstår att se hur lång tid jag får vänta när det är 0 samtal före.

Nä, jag är så trött på administrativa saker nu.

Kommentarer
Postat av: cicci

kan du inte bara söka förskoleplats på internet? Det har jag gjort varje gång, mycket smidigare!

Datum: 2010-11-01 Tid: 16:58:22
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Jo, men jag hade lite frågor, så jag valde att ringa.

Datum: 2010-11-01 Tid: 18:15:21
http://lutzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback