lugn kväll ^^

Datum: 2010-11-25 Tid: 20:21:50

Lugn och skön kväll, trots att Adde varit lite gnälligare än vanligt. Sånt får man ta. Och jag har sagt det förr, men jag säger det igen: Vad den ungen kan äta! Nu ikväll har han käkat en halv vuxenportion havregrynsgröt blandat med en halv banan, han fick lite ris av P när han åt och sen lite fralla. Tror inte jag har gett honom något som han inte tyckt om faktiskt!

Imorgon har vi ett möte, sen ska vi ut till mammi över helgen. Tänkte vila upp oss men sen meddelar mammi att hon ska vara barnvakt till tre barn. Jösses! Men jag brukar ju gilla de flesta barn så det är nog lugnt ;)

Nu blir det sängen. Prata lite i telefon, läsa o sen sova ^^ Natti!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Natti natti.

Datum: 2010-11-25 Tid: 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback