leker själv

Datum: 2010-11-15 Tid: 11:18:10

Måste bara säga kors i taket! Adrian sitter på golvet och leker här i vardagsrummet och jag fick gå ut i köket och plocka undan där! Inte ett pip sa han om att sitta själv. Tidigare när jag gjorde hans välling var det dock ett annat ljud i skällan, då försökte han krypa ut i köket till mig. När jag uppmuntrade honom till det så satte han sig upp och vägrade krypa ett enda steg till! Varför ska man göra det när mamma snart plockar upp mig liksom!? Smarta, envisa unge! ^^

Nu hoppas jag på att posten kommer snart och att det ligger en avi där. Och precis när meningen var färdigskriven så damp posten in! Och ja, idag kan jag hämta ut Adde's overall, håll tummarna för att den passar =)

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Håller tummen :) Berätta gärna sen om den passade :)

Datum: 2010-11-15 Tid: 15:18:02
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback