kasst morgonhumör!

Datum: 2010-11-19 Tid: 07:39:27

Åh! Mitt morgonhumör är absolut inte det bästa! Skällde på min inneboende tidigare för att han tände lampan när han skulle hämta datorn i mitt rum igår kväll när jag låg och sov. Shit vad arg jag var för det! Kanske inte så konstigt då det kändes som att få en bomb i ögonen. Men ja. Måste verkligen jobba på morgonhumöret! Adrian har också ganska kasst morgonhumör tills han fått sin välling ;) Men är man hungrig så är man!

Idag ska vi ut till mammi! Var aslänge sen vi var där så det ska bli nice! Ska väl försöka ta mig till Knalleland innan med. Jag min dummer har använt majsvälling till Adrian, och det använder man när barnen är lösa i magen. Mammi köpte ju storpack (30 liter) till Adrian, men det var jag som sa åt henne vilken sort... Får köpa nytt storpack fast annan sort. Om jag orkar idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback