inte lätt inte

Datum: 2010-11-20 Tid: 16:03:55

Min son tyckte det var roligare att spotta ut maten än att äta den. Så hela jag, han och bordet + golv fick couscous över oss. Hur ska jag kunna säga "ajaj" när det enda jag egentligen ville var att skratta?

Update typ 20 minuter senare; "Busunge" är det ord som passar bäst in på Adrian! Sen middagen har han dragit ur sladden till lampan i hallen och gått promenad med den, stått och dragit i gardinen (gardinstången kommer ramla ner i skallen på honom till slut!) och tömt ut hela sin leksakslåda på golvet. Enda "okejiga" buset är det med leksakslådan, de andra kan han ju skada sig på! Måste verkligen köpa en taklampa till hallen nu, pronto! Har knutit upp gardinen så han inte når den, men fult äre! Nya gardiner måste köpas med...

Update igen; Jag försöker ju få Adrian att sluta tjuta, för ont i öronen gör det! Snackade med pappa i telefon och han ville prata med Adde. Så dom skrek med varandra i telefon. Pappa raserade mitt hårda arbete på bara en sekund, haha! Öronproppar får läggas till på inköpslistan!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tänk vilken lättlärd och intelligent kille Adrian är.

Han måste ha fått det efter sin morfar.

Datum: 2010-11-20 Tid: 20:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback