ingen jävla leksak!

Datum: 2010-11-16 Tid: 08:05:02

Din mobil är ingen jävla leksak, speciellt inte när mitt nummer ligger i din telefon! Varför i helskotta (vill svära ännu värre) låter föräldrar sina små barn leka med mobilen på morgonen? Pga det blev jag uppringd 2 gånger innan Adrian ens vaknat och det är väl fan typiskt!? Dessutom skickade föräldern 3 (TRE!?!?!) sms och bad om ursäkt. Nä, högre makter verkar göra allt för att förhindra sömn för mig.

Ingen god jävla morgon här inte! (Men Adrian är glad!)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Väldigt vad du svär. Fortsätter du så går jag nog aldrig in o läser nåt mer.

Datum: 2010-11-16 Tid: 11:11:38
Postat av: Therese

Så irriterad som jag var imorses så kom svordomarna av sig själva. Om du kollar tillbaka i bloggen så svor jag mer i detta inlägget än vad jag har gjort på hela förra veckan.

Datum: 2010-11-16 Tid: 11:53:20
http://lutzia.blogg.se/
Postat av: Pappa

Gnällspik.

Se det som en gratis väckarklocka. :-)

Datum: 2010-11-16 Tid: 16:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback