i lied

Datum: 2010-11-20 Tid: 14:27:37

Haha, det är bra att man har ögonen med sig eller!? Sa ju innan att jag använt majsvälling till Adrian (som är till för lösmagade bebisar). Jag ljög! Det är mild havrevälling han har. När jag handlade idag så märkte jag att jag hade rätt sort. Tur det, slipper man slänga ut ännu mer pengar! Nu har han även en jäkla massa mat hemma, och blöjor ^^ Slippa tänka på det ett tag, nice nice!

Vi har ju varit ute hos mammi igår o idag. Skönt! Adrian verkar ha glömt av sin osäkerhet när det gäller att krypa för nu börjar det gå snabbare. Och man får verkligen passa på honom hela tiden så han inte gör illa sig. Öppnar lådor och jagar hundarna. Buse!

Nu ligger han och sover middag, han var asduktig i affären! Kom hem till en nystädad lägenhet, min inneboende kan han! Ikväll får vi se vad som händer och sker. Blir inte många knop gjorda iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback