hyvää yötä (god natt på finska)

Datum: 2010-11-22 Tid: 20:56:43

Haha, veckans rubriktävling på tjuvlyssnat är till denna tjuvlyssning:

Bankgatan, Lund

En man ~55 läser högt ur en tidning för sin fru ~50.
Mannen: Kvinnor använder 30 000 ord per dag medan män använder 15 000.
Kvinnan: Anledningen måste vara att vi kvinnor måste upprepa allting för män.
Mannen: Va?

 

Så klockrent! Men då är jag nog mer karl än kvinna, då "va?" är ett ord jag använder mycket ^^ Ibland utan att det ens behövs, bara av ren vana liksom. Gå gärna in här om ni kommer på en bra rubrik till denna =)

 

Nu ska jag lägga mig. Inte bra att vara social irl (in real life), man blir helt seg i skallen. Ögonen går i kors, folk jag pratar med i telefon säger att jag låter skittrött och skulle det vara möjligt så hade nog orden sett långdragna ut i detta inlägg. Adrian sover sen två timmar tillbaka, min lilla plutt!

 

Natti på er och njut av sömnen! ^^

 

Haha, så fult det blev när jättelite text börjar på ny rad i tjuvlyssningen :P Var bara tvungen att uppdatera med det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback