"god morgon"

Datum: 2010-11-22 Tid: 09:27:07

Ja, det är ju en jättebra morgon, verkligen! Inte. Adrian skar sig i tummen, och så det blödde!!! Försökte verkligen med allt för att det skulle sluta bloda men ingenting hjälpte. Till slut så slutade det iallafall och jag har torkat blod överallt. Enda positiva är att han inte verkade märka att han skadat sig och såret var inte stort alls. Men irriterad blev han dock för att jag skulle ha tag på hans tumme hela tiden.

Annars har jag sprungit upp o ner hela natten, känns det som. Vid halv sex tog Emelie upp honom så jag fick sova. Gudasänd är hon, den där Emelie! ;) Han somnade om i hennes famn sen ^^

Nu ska jag hoppa in i en dusch, vi ska iväg o fika hos en kompis lite senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback