goa unge!

Datum: 2010-11-14 Tid: 17:34:58

Adrian är ju såå go! När man kramar honom så ger han en puss på kinden. Ibland så bits han också. Men han är världens underbaraste unge! Dessutom gapflabbar han när man skrämmer honom ♥ Nu har han även börjat ställa sig mot bokhyllan. Jag får hjärtat i halsgropen varje gång han gör det för jag får en inre bild av blodig mun och utslagna tänder. Usha mig, nu börjar den rediga oron för att han ska skada sig! Linda in hela honom i bubbelplast och sätta på honom en cykelhjälm tror jag bestämt.

Kollar ni på hockeyn? Sverige - Finland. Jag är kluven vad jag ska hålla på då jag är blandning. Men tvn står på iaf. Näej, nu ska jag fortsätta leka med Adrian på golvet!

Kommentarer
Postat av: ida - mamma till melvin ♥

berörande kommentar du lämnade i min blogg, herregud låt ett under ske för denna lilla prinsessa.. tänker på henne dagligen ♥ .



mysigt att han börjat ställa sig upp, tkr det är så roligt att följa någon med en pojke i cirka samma ålder som sin egen :) vilken datum är han född? kryper han ännu?! :D



allt bra med dig annars ?!

Datum: 2010-11-14 Tid: 22:02:00
http://idajasmine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback