dagens positiva lista

Datum: 2010-11-29 Tid: 21:00:20

Känner att jag är förbannat negativ just nu, så ska börja skriva "dagens positiva lista" varje avslutad dag. Här kommer mina ljusglimtar från idag:

- Mötet med psykologen var givande.

- När jag sa "jag börjar känna mig som en stammis här" till kassören i kassan på apoteket fick jag 10 kronor rabatt på det jag köpte.

- Mammi hade lagat mat när jag kom hem (hon passade Adrian medan jag var hos psykologen). Dessutom skjutsade hon ner oss till bvc när vi fick den nya tiden.

- Jag har pratat med Rachel i telefon idag.

- Adrian är underbaraste ungen i världen! Och att sköterskan på bvc berömmer honom så mkt värmer mitt mamma-hjärta!

- En person litar så pass mycket på mig så h*n anförtror en stor hemlighet till mig!

- Robin kom och hjälpte mig återställa kanalerna på tvn till sin rätta plats (som av någon anledning hamnat huller om buller igen! Inte pga av Adrian denna gången!)

Ganska många positiva saker ändå för en dag som mest känts som en tunna med skit!

Kommentarer
Postat av: Raymondronja

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

Datum: 2011-02-17 Tid: 18:04:19
http://raymondronja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback