besök

Datum: 2010-11-09 Tid: 18:16:48

Idag kom mammi och Emelie upp på kaffe, mycket mycket trevligt! Adrian blev så glad över att se mommo igen och Emelie är ju världens bästa med barn! Hon har lekt och lekt och lekt med Adde och jag har slappat. Underbart skönt med lite avlastning, för tro mig, en Adrian är inte alltid en dans på rosor! Missförstå mig inte (som en del har en tendens till att göra) men Adrian är en väldigt aktiv och sällskapssjuk liten kille. Inte längre stunder han underhåller sig själv inte (och det tar jag fullt ansvar för eftersom han varit med mig hela tiden överallt. Har jag gått till köket så har jag tagit Adrian med mig, likadant till mitt rum, toan osv osv). Och självklart tycker jag att Adrian är världens underbaraste unge ändå!

Tibell har vart här också och hjälpt mig med datorn. Tydligen har vi varit fyra stycken eller fler som haft vårat internet på samma linje. Kan ni sånt där? Det kan inte jag. Men det är därför som internet har krånglat så jäkligt.

Annars då? Nä, inte mycket. Vi sätter väl punkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback