adde är på promenix

Datum: 2010-11-24 Tid: 17:44:41

Nu är Adrian på promenad med våran kontaktperson ^^ Skönt för honom att komma ut lite. Själv sitter jag här lite smått förbannad. Eller jäkligt förbannad rättare sagt. Vad ska jag inte gå in på för jag respekterar andra människor, mer än vad man kan säga om personen i fråga.

Annars har jag plockat och donat här hemma. Fortsätter med det tunga artelleriet imorgon (jag vet knappt vad det betyder, har bara hört folk använda den frasen. Och säkerligen har jag till och med stavat fel!). Och lekt med Adrian har jag med gjort. Mammi kom upp tidigare också, alltid nice!

Det blir bara kortdag på spädis imorgon då de har kort om personal och har möten. Attans! Varför drabbar det alltid torsdagar? Det gillas inte!

Nu kom Adrian och kontaktpersonen hem! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback