wiiie!

Datum: 2010-05-18 Tid: 20:30:00

Någon gång i juni ska jag och Patrik åka till Tyskland. Vi ska köpa priiit =) Eller ja, öl. Jag är iofs inte intresserad av alkoholen, bara att komma iväg och hitta på något! Men lite vin blir det nog att köpa hem iallafall. Kanske några fina flaskor att ha som prydnader också, fint sånt tycker jag. Mammi kommer ta Adrian under tiden jag är borta, men jag kommer säkert sitta hela resan: "Jag saknar Adrian, jag vill hem till min bebis!". Haha! Men det ska bli roligt iallafall =) Och Patrik är nog ett roligt resesällskap ^^

Och på tal om bebis. Jösses, Adrian är ingen bebis längre nästan! Han har blivit så stor på så kort tid. Nu väger han säkerligen över 5,5 kg och det skulle inte förvåna mig om han har sprängt 60 cm-gränsen! Vi får se imorgon, för då ska Adrian på läkarbesök innan vi beger oss uppåt i landet. Måste, måste, mååååste komma ihåg att ta med kameran på resan, Adrian kommer ju få träffa sina släktingar för första gången (om man bortser från gammelfaster då som han redan träffat).

Mitt i allt det jobbiga så finns det ändå många ljusglimtar =)

Kommentarer
Postat av: Inger (Gammelfaster)

Han vill säkert träffa "gammelfaster" igen ;P Hon vill iaf träffa honom! Kram

Datum: 2010-05-18 Tid: 22:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback