today

Datum: 2010-05-23 Tid: 00:08:46

Oj, vilken dag! Började slappt och skönt med att göra oss iordning för att träffa Cicci och hennes 2 pojkar. Cicci hade med sig en sån där ikea-påse full med kläder till Adrian, så har gått igenom vad jag vill behålla och inte. Finfina kläder var det! Vi gick ner på marknaden, och jag säger bara det: aldrig mer barnvagn i en folkmassa! Det gick ju bra så sett, men jobbigt var det. Träffade några andra kompisar en sväng också och alla tyckte Adrian var såå söt =) Vet jag väl! Hehe ^^ Det enda jag köpte var 2 bodys till Adrian, fina som fan men ganska dyra. Nu kan Emma va stolt över mig att jag inte handlade upp hela marknaden som jag brukar!

Vid tre åkte vi till lillkusin Johan som fyllde år, och Adrian fick träffa tjocka släkten för första gången! De flesta av dom iaf. Var riktigt kul för min del att vara med också, inte ofta man har tillfälle att vara med på kalas längre ju. Och jag såg knappt skymten av min son, han for omkring runt släkten där och det verkade han inte ha så mkt emot =) På vägen hem åkte vi förbi Monikas mamma så att hon fick se Adrian också =) Hon hade lämnat en present här igår till mig och Adrian, så snällt! Det var inte en liten present om man säger så!!!

Och nu ikväll har Erik varit här. Snackat lite skit och bara tagit det lugnt. Och nu är klockan efter tolv, så grattis till min lillebror Micke på 19årsdagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback