nackspärr >_<

Datum: 2010-05-12 Tid: 10:20:52

Jag har åkt på världens nackspärr! Vad jag än gör så gör det ont, och det försvårar ju vardagen rejält. Men det är bara bita ihop och se glad ut, det går väl över ganska snart.

Adrian sitter i sin babysitter och kollar på nyhetsmorgon. Han ser helt fascinerad ut! Och jag ska snart passa på att hoppa in i en dusch och hoppas på att varmvattnet lindrar nacken. Massera med babyolja tror jag.

Sen senare idag ska jag förbi jobbet och visa upp Adrian, ska bli riktigt kul =) Får se om jag klarar av att bada Adrian innan så han är ren och fin kille. Fast det var inte så längesen han badade, så det spelar ingen roll. Och i eftermiddag kommer mammi och hämtar oss. Åka ut dit och slappa, det var ett tag sen man var där! Mammas hund Isak är tydligen riktigt förälskad i Adrian och ska vara i närheten av honom hela tiden, speciellt när Adrian ger något ljud ifrån sig. Gulligt värre =) Kameran åker bannemej med!

Nästa vecka blir väldans händelserik. Den 18onde ska jag till Skene och snacka om operationen, lite hur det kommer gå till och så. Adrian kommer sova hos mormor sin den natten, för jag ska vara på mötet 7.30. Fyfan så tidigt! Sen ska jag träffa socialtjänsten, vår sköterska på bvc och vår mentor på spädis för att kolla vad för slags hjälp jag kommer få med Adrian efter operationen. Kommer få hjälp av en sk. "hemma-hosare", en hemmapedagog typ. Blir nog bra det.

Sen den 19onde har Adrian läkarbesök, och direkt efteråt åker vi upp till Österby. Ska bli så jäkla kul att träffa släkten! Kommer stanna i Ö-by tills på fredag, sen åker jag och Adrian till Knivsta. Perfekt timing då både en kusin och min lillebror fyller år den helgen =) Slipper åka runt och visa upp min lilla prins då ju!

Hm, Adrian var nog inte så intresserad av nyhetsmorgon ändå, för han somna! Så då passar en dusch utmärkt nu! Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback